100 věcí, které mi vloni udělaly radost

I tentokrát jsem se inspirovala, prošla minulý rok a sepsala, co mi udělalo radost.

Lázně pro duši na Madeiře
  1. Na Nový rok jsme vyrazili na naše oblíbené místo a dechberoucí západ slunce nám ukázal krásu, kterou tady žijeme.
  2. Objednala jsem nové prostory pro realizaci Osobní transformace – programu, na který jsem opravdu hrdá.
  3. Byla jsem se svojí mentorkou Lucií Harnošovou na úvodní schůzce a rovnou v restauraci Sasazu, kam jsem se dlouho chtěla podívat.
  4. S rodinou jsme byli na plese v Třeboni. Kromě toho, že jsme se skvěle bavili, v rámci vstupenky bylo k dispozici tolik jídla, že určitě chceme chodit na plesy už jen do Třeboně 🙂
  5. Synovec měl 18-tiny a tak se sešla druhá část rodiny, aby s ním oslavila vstup do dospělosti.
  6. Začala Osobní transformace naživo a přinesla silné životní příběhy a výhledy na hezké plány všech zúčastněných.
  7. Další rodinná oslava, během které si moje malá neteř zkoušela mojí čepici, sluneční brýle a nosila mojí kabelku. Jí prostě žeru.
  8. Starší syn měl maturitní ples a bylo to dojemné.
  9. Pojišťovna NN ode mě objednala leadership mentoring, aniž by se mnou kdokoliv mluvil. Stačilo jim, co mám uvedeno na webu.
  10. Na psychologie.cz vyšel můj článek Hrdý introvert, který v krátké době získal přes 2 tisíce liků a přes 600 sdílení. V rámci jejich sítí se stal velmi úspěšným článkem 🙂
  11. Měla jsem narozeniny a dostala nejkrásnější kytici růží, kterou jsem kdy dostala.
  12. Začala jsem dávat dohromady autory pro blog Síla introvertů – aby se mohl konečně spustit. Plánovala jsem to skoro rok.
  13. Můj první let na Madeiru, kde jsem chtěla obhlédnout ubytování a výlety pro první zahraniční pobyt s klienty.
  14. Přistání na Madeiře bylo hladké, příjemné klima, jaké jinde nenajdete a příroda, která vás udivuje na každém kroku – Madeira je životní zážitek.
  15. Vybrané hotely od cestovky byly skvělé, naše průvodkyně mě nasměrovala na výlety, které stály za to a navíc jsem celou dobu měla božské počasí – bylo to jasné – pobyt na Madeiře bude!
  16. Vyšel mi rozhovor v Deníku o vyhoření.
  17. Spustila jsem průzkum mezi terapeuty, kouči a mentory – s čím se potýkají a co by potřebovali. Ráda bych na to letos navázala.
  18. Manžel mojí kamarádky měl velké narozeniny ve Werichově vile a tak jsem měla možnost si konečně prodlédnout, jak to uvnitř vypadá.
  19. Dala jsem Radu nad zlato pro Ženu a život a zveřejnili jí i na idnes.cz
  20. Jarní procházka na Vyšehradě s mým milým, první slunce a první zeleň. Jaro je super.
  21. Rozhovor pro podcast Srdeční záležitosti měl být o introvertech a nakonec byl i o osobní vizi.
  22. Měla jsem rozhovor na rádiu Expres FM s Ivou Frühlingovou o osobní vizi a hledání smyslu života.
  23. Jela jsem na návštěvu za kamarádkou do Zlína a bylo to fajn. Jako vždy.
  24. Malá neteř měla narozeniny, a protože se jí líbil můj deštník, dala jsem jí její vlastní.
  25. Opět výlet na naše oblíbené místo a první jarní květy a pohoda u vody.
  26. Jela jsem se podívat na zámek v Třešti, který mi doporučila cestovka, se kterou jsme se domluvili na víkendovém pobytu pro ženy.
  27. Krásný zámek, výborné jídlo, užila jsem si noc o samotě a vyrazila dál.
  28. Navštívila jsem své milované na hřbitově na Vysočině, kam se tak často nedostanu a jsem vždycky ráda, když se za nimi můžu podívat.
  29. Další noc byla v Brně, na ráno jsem měla domluvenou prohlídku vily Stiassny, kam jsem se několik let chystala 🙂
  30. Odpoledne byl první networking Evoluce poslání a byl to první networking v životě, který mě skutečně bavil.
  31. Jaro v plném proudu a další víkend jsem vyrazila na horu Říp. Bohužel tam zrovna byla šílená pouť a tak vůbec nebylo jednoduché se nahoru na horu dostat. Ale vzala jsem to velkou oklikou a povedlo se.
  32. Pokud to jde, snažím se co nejvíc času trávit s malou neteří. Je to čisté štěstí. Ani jsem nevěděla, že umím namalovat tučnáka, ale trvala na tom. Kočka z modelíny už mě pak ani nepřekvapila.
  33. Tradiční čarodějnice u mojí sestřenice. Chodíme k nim každý rok a každý rok se těšíme.
  34. Výlet na Hrubou Skálu a plánování terapie v lese se skupinou zájemců. Dala jsem si pro letošní rok závazek dělat víc skupinových akcí. Vím, jak je to pro účastníky obohacující. Moje sestra jela se mnou, aby se mnou program prošla a dala mi zpětnou vazbu.
  35. Kongres Evoluce poslání, spousta krásných zpětných vazeb na Osobní vizi. Ještě jednou děkuji za tuto příležitost.
  36. Výlet s mojí drahou přítelkyní do Orlických hor – šli jsme Stezku Českem a bylo to boží.
  37. Jarní procházky Prahou s mým milým. Pozitivní energie na každém kroku.
  38. Akce se ženami, Alchymie ženy. Řekla jsem si, že se budu víc otevírat ženské energii a tak tak činím. Užila jsem si to, tentokrát jsem už věděla, do čeho jdu 🙂
  39. Výlet o samotě na zámek Dobříš. Celodenní posezení v úžasné zahradě. Zápisky do mého deníku Let your soul shine.
  40. Víkendová snídaně v parku u nás u domu. Zkuste to někdy. Místo snídaně doma vyběhněte ven a udělejte si piknik. Nebudete litovat!
  41. Rodinná oslava u sestry a její velké narozeniny. Pohoda s rodinou.
  42. Koupila jsem od Grady zpátky práva na svojí knížku Užijte si život a mám v plánu jí přepsat (pozn. letos to časově nevyšlo, ale plán trvá).
  43. Hlídání neteře – čisté štěstí. Pozorovaly jsme pána, co sekal trávu. Pak houpačky a pískoviště.
  44. Terapie lesem na Hrubé Skále. Děkuji těm odvážným, co přišli.
  45. Výlet o samotě na Kokořínsko, našla jsem si kout, kde skoro nikdo nebyl. Rozjímání na skále. Svačina a hledání čtyřlístků. Potřebuji tento čas pro sebe.
  46. Začal intenzivní leadership mentoring v Unileveru. Skvělá firma, skvělá domluva, skvělá klientka. Mám prostě štěstí na klienty, to říkám furt.
  47. Čas s “naším” Marcelem, co máme v hostitelské péči. Je to fajn kluk. Byli jsme překvapivě na golfu, paní vychovatelka mě pak přesvědčovala, ať začnu chodit. To bylo to poslední, co bych ohledně golfu čekala.
  48. Odpoledne s neteří, ptala se mě, jestli jsem její babička. Miluju! Říká mi totiž jménem 🙂
  49. Další článek pro psychologie.cz, tentokrát návod pro extroverty, jak mluvit s introvertem.
  50. A ještě jeden článek pro welcometothejungle.com o introvertech na přijímacím řízení.
  51. Tradičně jsme na svátek Jana natrhali ořechy a založili ořechovku. Tahle tradice mě baví.
  52. Malý networking s focením. Zajímavá zkušenost, krásné fotky.
  53. U sestry na chalupě s dětmi. Těšíme se každý rok. I když jsou skoro všechny děti dospělé, rádi tam jezdí. Jsem za to moc ráda.
  54. Krmení daňků na zámku v Blatné. To musí každý rok být.
  55. Sbírání bylinek, ani bez toho se na chalupě neobejdu.
  56. Sezení u ohně večer. Myslím, že právě proto děti na chalupu chtějí jezdit. Vždycky je to fajn, vedeme hovory, které se běžně neotevírají. Oheň má svoje kouzlo, otevírá srdce a dodává odvahu sdílet, co se běžně neříká.
  57. Dovolená na Šumavě s mým milým. Podařilo se nám najít ubytování v přírodě, stranou od lidí. Na zahradě jsme mohli grilovat, měli jsme pro sebe celý apartmán. Navíc moc milí lidé, vůbec jsme to nečekali.
  58. Krása, krása, krása. Příroda je nejvíc. Navíc jsme měli úžasné počasí. Procházky, každý den grilování (ten cestovní gril fakt stál za to), co víc si přát.
  59. Výlet na trojmezí, sbírání lesních jahod, výlet vlakem. Takové obyčejnosti, které dají člověku tolik.
  60. Výlet o samotě na Broumovsko. Chystala jsem se tam několik let. Tak konečně 🙂
  61. Hotel s wellness  – ani jsem to nečekala, nevím, co při tom objednávání ubytování dělám, že jsem vždycky překvapená, co mě tam čeká navíc 🙂
  62. Broumovský klášter, místo s vlastní atmosférou.
  63. Výlet po nejkrásnější turictické trase, po jaké jsem kdy šla – cesta na Kamennou bránu. Určitě se tam brzo vrátím.
  64. Blog silaintrovertu.cz je spuštěný! Mám radost, tohle bude velký a prospěšný projekt.
  65. Objevujeme nové kouty Prahy, našli jsme si místo u Vltavy, kde moc lidí nechodí. A piknijujeme 🙂 Cesta domů přívozem.
  66. Výlet se synem do Drážďan. Výborný oběd, procházka městem a pár nákupů, které si přál.
  67. Výlet s druhým synem na Kokořínsko, výšlapy nahoru krásnou přírodou – jak si přál.
  68. S neteří v jejím oblíbeném koutku, chtěla mi všechno ukázat, navíc namalovala spoustu obrázků. Bohužel jsme je tam zapomněly.
  69. Přestaňte si brát věci osobně – nový kurz na téma, které “lítá” kolem mě už dlouho.
  70. Výlet s s mojí přítelkyní do Lednice, krásné počasí, krásné výlety, pohodové ubytování. Jsem šťastný člověk.
  71. Znova na chalupě u sestry. Tentokrát bez dětí. Sezení u ohně, hledání čtyřlístků a tentokrát už bylo potřeba trochu pracovat. Oslovil mě klient na “napravení” celé firmy. Tohle mě prostě těší.
  72. Výlet o samotě do Českého ráje. Táhne mě to tam, chtěla bych tam mít svoje zázemí. Chození po skalách, objevování nových cest, večeře, které nemusím vařit 🙂
  73. Cesta do Příhrazských skal vznikla intuitivně, zastavila jsem a šla. Nikde nikdo, krásné lesy… Potkala jsem modlitebnu, magické místo.
  74. Napsala jsem článek pro LMC Magazín o tom, k čemu se vám ve firmě hodí mentor.
  75. Víkend s mým milým v Poličce na festivalu u mojí sestřenice. Mile nás překvapila Polička, mile nás překvapil festival a tak celkově se tento víkend zařadil k nejlepším, co jsme letos zažili.
  76. Volal mi klient, který chtěl probrat svůj podnikatelský projekt. Prý patřím k nejlepším v republice. Tohle slyšet potěší vždy 🙂
  77. Posezení u Vltavy. Máme nové oblíbené místo, to je jasné.
  78. Víkend na zahrádce u Honzových rodičů. Válím se a čtu.
  79. Díky influencerské spolupráci se kurz Komunikace pro introverty dostal k desítkám dalších lidí. Děkuji za tuto možnost, jsem ráda, že může být kurz prospěšný dalším lidem, kteří se chtějí posunout.
  80. Začala jsem chodit do fitka. Ráda bych si vytvořila nový návyk na víc pohybu. Našla jsem si trenérku absolvovala pár lekcí (znovu se mi ukázalo, že fitko prostě není pro mě, raději bych cvičila doma, nebo venku).
  81. Bratranec měl velké narozeniny, sešla se celá široká rodina, bylo to skvělé!
  82. Odpoledne s neteří na pískovišti, zvládla sama sklozunout velkou klouzačku. Tahle dětská radost! Jsem ráda, že můžu být u toho.
  83. Sama na znovu výletě v Příhrazských skalách, tohle místo mě oslovilo.
  84. Se synem nakupování obleku do tanečních. Pokrok nezastavíš.
  85. Hra Finanční svoboda s mými kolegyněmi/přítelkyněmi z Evoluce mi dost otevřela oči. Začnu s finančním zajištěním nakládat jinak.
  86. Přednáška o duševním zdraví pro studenty Gymnázia v Teplicích! Moc mě těší, že mě oslovili, moc mě těší, že už se to na školách děje.
  87. Tato přednáška vedla k několika poptávkám o duševním zdraví pro firmy. A pro letošní rok je to stále otevřené.
  88. “Náš” Marcel si přál jít na bowling, tak jsme šli 🙂
  89. Procházka malebnými cestami, kam se lidi nedostanou. Večerní grilování u Vltavy. Nechybí nám nic.
  90. Víkend na Herálci s přítelkyněmi z Evoluce. Krásný zámek, krásný pokoj, krásná akce, magická atmosféra.
  91. Let na Madeiru se skupinou lidí!!! Těší mě, že je program Lázně pro duši oslovil, sešla se skupina moc fajn lidí (to říkám furt, že mám samé skvělé klienty).
  92. Procházky pro Funchalu, každý den transformační setkání ráno a večer, krásné počasí (kromě jednoho dne, to jsme aspoň mohli vyzkoušet hotelový wellness), výborné jídlo, silné příběhy a pohoda a uvolnění.
  93. Výlety po Madeře s naší průvodkyní. Stačí jen chodit a žasnout.
  94. Výlet lodí za delfíny. A viděli jsme velryby. Zážitek roku!
  95. Na světě je první epizoda podcastu Odvážné kroky! Pozvala jsem svého bývalého manžela 🙂 Věřím, že jeho profesní příběh může být pro druhé inspirací.
  96. Terapie v lese s klientkou. Silný příběh, silná žena. Hledání řešení, které by jí ulevilo.
  97. Rodinná oslava, mladší syn má 18-tiny. Jak jsem už říkala, pokrok nezastavíš.
  98. Příprava na Vánoce. V klidu a v pohodě.
  99. Starší syn má 20-tiny a vykračuje do samostatnosti. Tohle už je skutečně dospělost.
  100. Pohoda a klid v závěru roku. Co víc si přát.