Jak na úspěch

v práci

 

Zbavte se nejistoty v práci

a začněte do ní chodit s větší radostí

Jste v práci zahlcení, máte toho moc a ztrácíte se v tom, co máte dělat dřív a co potom?

Kolegové, nadřízení po vás chtějí víc, než můžete zvládnout a nejde vám se vůči tomu ohradit? Je pro vás těžké rozlišit, co patří do vašich povinností a co už ne?

Ne všechno se vám daří, ne všechno umíte a máte pochybnosti, jestli jste pro vaší práci vhodní? 

Kolikrát kolegové prezentují svoje úspěchy a vy jste překvapení - tohle? Přitom máte za sebou mnohem lepší výsledky, ale jakoby nebyly vidět. 

Měli byste nějakou práci delegovat, ale je vám blbé úkolovat druhé? A tak radši spoustu úkolů uděláte sami a máte toho nad hlavu?

Ať se snažíte sebevíc, stává se, že odnesete chyby jiných a musíte je napravovat. 

Máte pocit, že byste měli za odvedenou práci dostávat víc, ale netroufáte si říct o vyšší plat? Přitom víte, že druzí na obdobné pozici berou víc? 

Chcete se profesně posouvat, ale je pro vás těžké vyhodnotit, jak postupovat a na co se soustředit? 

Timemanagement, čas, čas, čas... a jak to všechno uspořádat, abyste měli podstatné hotové a nebáli se, že vám "někde něco" utíká? 

Jaké by to bylo, kdybyste si byli v práci jistější?

A věděli, kde je vaše role a co po vás kdo může chtít?

Ve spoustě organizací nejsou dodržovaná pravidla a správně nastavené procesy a zaměstnancům to přináší do práce chaos a nejistotu.

Online doba postupně přinesla do našich pracovních životů spoustu změn a nový způsob fungování, který se všichni učíme zvládat.

Spolupráce s druhými lidmi se víc odosobňuje, valná většina komunikace probíhá online a čím lépe ovládnete efektivní způsoby výměny informací, tím si víc uspoříte času a problémů spojených s tím, že nedostanete dodané to, co jste skutečně zadali. 

Pro ideální pracovní plynutí je dobré znát fungující návyky, jak využít pracovní čas naplno a po práci mít pak skutečné volno. 

Ujasněte si svoje schopnosti a dovednosti

a nastavte hranice, které vám usnadní vaše pracovní fungování

Co kdyby...

  • Kdybyste věděli, jak na to, když po vás druzí chtějí něco, co není součástí vaší práce? 
  • Kdybyste věděli, jak si být jistější a prezentovat svoje úspěchy (když vidíte, jak druzí vychválí do nebes i své úplně obyčejné výstupy)?
  • Kdybyste věděli, jak plánovat čas, aby se dalo zvládnout to podstatné, co máte v rámci svojí práce vykonávat.
  • Kdybyste se ujistili, v čem jste v práci dobří a mohli se o toto opírat? 
  • Kdybyste si uměli říct o lepší ohodnocení, bez velkých stresů a "tlačení na pilu"?

Ukotvěte se ve svojí pracovní roli a zbavte se nejistoty

  • Co kdybyste se nenechali zviklat tím, co vám říkají druzí a drželi se svých povinností, kompetencí a měli prostě jasno. 
  • Co kdybyste přestali být zasekaní v úkolech a měli dobrý pocit, že máte svůj pracovní čas pod kontrolou?
  • Co kdybyste uměli s druhými komunikovat efektivně, směřovat ke společným výsledkům, jasně a srozumitelně, aby se nestávalo, že vznikají zbytečná nedorozumění a chyby?
  • Co kdybyste uměli prezentovat své úspěchy sebevědomě a s dobrým pocitem? 

Začněte komunikovat efektivně a ušetřete si spoustu času

 

Jak na spokojenost v práci?

K profesnímu úspěchu kolikrát stačí tak málo!

Kdysi jsem se sama topila v úkolech a odpovědnosti a nevěděla, jak si práci uspořádat. Ve svých 25 letech jsem se stala HR ředitelkou firmy o 1.000 zaměstnancích, měla v týmu 10 lidí a bylo toho na mě moc. 

Pak jsem měla děti a po 6 letech pauzy se horko těžko vracela do pracovního procesu. Chtěla jsem se věnovat kreativnější práci a zakotvila jsem v reklamě, kde jsem po chvíli opět vedla týmy, zprocesovávali jsme reklamní kampaně pro největší firmy u nás. V reklamě jde o velké peníze, timingy jsou napjaté a celý tým musí fungovat jako dobře namazaný stroj.

Naučilo mě to správně zadávat práci, aby se nestalo, že nebudeme schopní klientovi odevzdat práci na úrovni. Naučilo mě to hlídat si v průběhu procesu pracovní výkony jiných, abychom byli sladění a ve správný čas jsme odevzdali kampaně, na kterých pracovaly desítky lidí. Naučilo mě to být efektivní a neztrácet čas slepými uličkami a tápáním co, kdo, jak... 

Naučilo mě to mít jasné hranice, co je čí odpovědnost, aby se nestávalo, že se špatně dohodneme a budeme pak svalovat vinu jeden na druhého. Na takové průtahy nebyl vůbec prostor. Byla to obrovská škola organizace času, kolegů, projektů, rozpočtů a komunikace s klienty. 

A největší zkušenost, co jsem si z toho odnesla? Mít jasně stanovené priority a komunikovat s týmem přímo, zacíleně, partnersky a s respektem k jejich času i k času celého projektu. Mít ve věcech pořádek a vždycky vědět, co se kdy má odevzdat. Protože projektů běželo několik najednou.

Ráda se s vámi podělím o své know-how

Když jsem pak později nastoupila do terapeutického výcviku, měla jsem jasný záměr - pomáhat lidem cítit se v práci dobře. 

V současné době se ke mě chodí radit majitelé firem, ředitelé organizací, pomáhám nastavit procesy a fungování v korporátech i startupech, pomáhám leaderům cítit se v jejich roli dobře a vést jejich týmy tak, aby nevznikaly konflikty a zbytečné chyby.

Proč se mnou:

Úspěch v práci

Jana Neuwerthová Šmýdová

  • Jsem mentorka a terapeutka
  • Pomáhám leaderům a podnikatelům najít rovnováhu a dosahovat jejich cílů
  • Mám 20+ let praxe ve vedoucích pozicích v soukromých firmách
  • Pracuji s jednotlivci, skupinami i týmy, mám 5-letý terapeutický a koučovací systemický výcvik zaměřený na hledání řešení.
  • Napsala jsem knihu o osobní vizi - Užijte si život, vydalo nakladatelství GRADA 2017
  • Jsem přední odborník v ČR na terapeutickou práci s lidmi s chronickým únavovým syndromem, vyčerpání a vyhoření je moje silná profesní specializace
  • Do svého vzdělání a rozvoje v ČR i v zahraničí jsem vložila 1,5 mil Kč

Vstávejte každé ráno s tím, že se těšíte do práce!

Je škoda chodit každý den do práce s pocitem, co vás tam zase čeká...

Je škoda necítit se ve své profesi dobře a sžírat se pochybnostmi, jestli jste na svojí práci vhodní.

Je škoda topit se v úkolech a stresovat se tím, jestli to všechno zvládnete... 

Je škoda pracovat za málo peněz, když víte, že vaše firma prosperuje a zasloužíte si lepší odměnu.

Je škoda tápat, jak se domluvit s kolegy a partnery, abyste se skutečně domluvili a nekroužili kolem... 

Kolik času zaberou pochybnosti, nejistota a zahlcenost?

Když je toho víc, než se dá zvládnout - mozek se začne bránit efektivnímu fungování, práce se zpomalí a ještě narůstá.

Když má člověk pochybnosti, vyplýtvá spoustu energie na přemýšlení, co dělá špatně, co je špatně a utíká mu chuť a pozitivní energie na práci samotnou. 

Jaký je obvyklý model? Prokrastinace -> výčitky -> snaha dobře pracovat -> když se nedaří, přichází pocity selhání -> prokrastinace -> výčitky... 

A jaké mají lidé pochybnosti v práci? 

Také se vás to týká?

"Utápím se ve věcech, co mám zvládnout, nevím, co dřív. Nevím si rady a tak začínám prokrastinovat."

"Když se mi pár věcí nepovede, dostaví se pocit selhání a pochybnost, jestli jsem na tu práci dobrý."

"Bojím se, že se přijde na to, že svojí práci nezvládám."

"Jsem roztěkaná a nevím, na co se mám dřív soustředit."

"Asi budu muset změnit práci, nevěřím si. Ale co když mě všude jinde odmítnou?"

"Jsem introvert a i když mě v práci chválí, pořád se zpochybňuju."

"Jsem ve velkým zápřahu a už přestávám mít nadhled. Potřebuju si v tom udělat pořádek."

"Bojím se, že když budu delegovat práci, bude to vypadat, jakože to nezvládám."

"Neumím se ocenit a pořád čekám, až mě ocení ti druzí."

"Pracuju za 2 a nevím, jak si u nadřízených vydobít posilu."

"Nadřízená mi stále vyčítá malé chyby, bojím se další konfrontace. Soustředím se na odstraňování chyb a nedělám, co mám."

"Mám stres z toho, že se přede mnou valí úkoly, které nestíhám. Chybí mi návyky, jak dobře pracovat."

Začněte se cítit ve své práci dobře

  • Ujasněte si svojí pracovní roli a uspořádejte si, co spadá do vaší kompetence a co už ne.
  • Získejte nové pracovní návyky, které vám pomůžou plánovat čas a zvládat do podstatné. 
  • Naučte se komunikovat s kolegy a partnery efektivně tak, aby vaše spolupráce fungovala a zlepšily se výsledky vaší práce. Snížil se počet chyb a nedorozumění. 
  • Začněte lépe prezentovat sebe sama a co se vám v práci daří.
  • Vyjednejte si férové ohodnocení a benefity. 
  • Buďte pánem svého času!

Jak na úspěch v práci

Online kurz na 6 týdnů / 12 modulů

Úspěch v práci, úspěšný introvert

V kurzu vás čeká:

  • Krátká návodná videa, která jdou přímo k věci.
  • Pracovní listy, které vás provedou zamyšlením a přenastavením toho, jak v práci fungujete.
  • Každý týden 2 moduly, které vás provedou cestou k větší jistotě, efektivní komunikaci a pomůžou vám udržet si motivaci.
  • Zjistíte, jak se lépe prosadit v práci, nastavit si hranice a dosahovat “svého”.
  • Naučíte se lépe plánovat a nakládat s časem. 
  • Uzavřená facebooková skupina pro další komunikaci uvnitř kurzu.
  • Začněte každý týden sdílet vaše posuny a úspěchy v profesní síti LinkedIn. 

Začněte lépe plánovat a buďte pánem svého času

1. týden

Vaše pracovní role - kdo jste a co umíte

  • Ujasněte si, co ve svojí práci máte a nemáte dělat
  • Zbavte se pochybností!
  • Jak naplňujete svojí roli a co po vás může kdo chtít
  • Uspořádejte si, co spadá do vaší kompetence a co už ne
  • Naučte se řešit problémy bez pochybností, co si o vás kdo pomyslí

2. týden

Nastavte si hranice a naučte se říkat NE

  • Na co druhým kývnout a na co už ne
  • Jak si stanovit hranice a přesto skvěle plnit svojí pracovní náplň
  • Kdy si říct o pomoc a kdy pomoct druhým
  • Pracovní priority a jejich naplňování

3. týden

Jak efektivně zadávat práci druhým

  • Jak zadávat práci bez nepříjemného pocitu, že někoho úkolujete
  • Jak mít jasno při zadávání práce kolegům, partnerům a dodavatelům a mít kontrolu nad výsledkem
  • Jak psát emaily a zadání, které přinesou výsledek - bez sáhodlouhého a neefektivního dopisování

4. týden

Vaše sebeprezentace

  • Jak nenásilně prezentovat své úspěchy druhým
  • Otevřete se schopnosti prezentovat veřejně před kolegy a partnery s větší lehkostí
  • Posilujte svoje sebevědomí
  • Vaše osobní PR (public relations)

5. týden

Jak si troufnout na víc

  • Jak si říct o víc peněz, bonusů atd., i když si netroufáte 🙂 
  • Jak snížit přísnost na sebe a skutečně vidět svojí odbornost a profesionalitu
  • Jak usměrnit vnitřního kritika

6. týden

Ujasněte si váš další profesní růst

  • Trénujte růstové myšlení a změňte způsob, jak o svých výsledcích přemýšlíte
  • Ujasněte si váš další profesní plán a jak ho skutečně naplnit
  • Zjistěte, jak si udržet motivaci a být pozitivní

BONUS

Být pánem svého času

Jak být pánem svého času

  • Ovládáte svůj čas, nebo čas ovládá vás?
  • Co všechno máte splnit - vaše časové možnosti vs. tlak, který na sebe vytváříte
  • Jak realisticky plánovat čas
  • Tajný trik pro zvládání času

BONUS

Staňte se leaderem

Úspěšný introvert, úspěšný extrovert

  • Jaká jsou specifika jednotlivých nastavení?
  • Co můžete kultivovat a s čím je potřeba se smířit?
  • Jak vnímat úspěch? 
  • V bonusovém videu se dozvíte, jak využít vaše nastavení k lepšímu pocitu z práce

Buďte sebevědomý profesionál

a naučte se lépe prezentovat sebe sama

Jak na úspěch v práci

Začněte se víc prosazovat a efektivně dosahovat cílů

Kurz na 6 týdnů / 12 modulů

  • 6 týdnů vašeho profesního růstu - od 29. září 2023

  • každý týden 2x online lekce a pracovní listy

  • vyzkoušené postupy a návody

  • uzavřená facebooková skupina pro dotazy a sdílení
  • motivace pro sdílení vašich úspěchů a posunů na LinkedIn

 Cena kurzu je 7.800,- Kč

zvýhodněná cena za 3.800,- Kč

Za cenu 1 koučovací konzultace vás během 6 týdnů čeká profesní posun

Získejte fungující tipy, které vám navždy usnadní život

Leadership a jak řešit konflikty v práce? Článek pro MF DNES

Konflikty v týmu a jejich řešení

Introverti jsou skvělí lídři. Článek pro magazín jobs.cz

Reference

Na Janu jsem se mohla vždy spolehnout.

Jana byla vždy profesionální, kladla cílené otázky, soustředila se na výsledek, ctila termíny. Pokud se situace nevyvíjela dle plánu, neměla problém s komunikací. Vždy se snažila zajistit 100% výsledek dle zadání. Na Janu jsem se mohla vždy spolehnout. Do teď s ní velmi ráda zajdu na kafe, kde probereme život.

Jana Nerušilová, Brand Manager, Pojišťovna Kooperativa, a.s.

Jana byla přínosem při transformaci firmy.

Jana byla během naší spolupráce ve firmě Bohempia s.r.o. přínosem hlavně v těchto oblastech: 1/ Transformace firmy - nastavení procesů pro hladký chod firmy, s tím související návrh pracovních pozic a organizační struktury 2/ Marketing – vytváření marketingové strategie a kampaní, celkové pozvednutí firemního marketingu na vyšší profesionální úroveň 3/ HR podpora při náboru a adaptaci nových pracovníků.

Ing. Tomáš Rohal, CEO Bohempia, s.r.o.

Spolupráce s Janou byla velmi rychlá, efektivní a profesionální.

Janu jsme oslovili jako zkušenou mentorku manažerských dovedností pro jednu z našich manažerek v provozním oddělení. Spolupráce s Janou byla velmi rychlá, efektivní a profesionální. Během mentoringu jsme věděli, jak probíhají konzultace a kam se to posouvá. Přínos Jany pro naši manažerku byl znát už po pár konzultacích. Děkujeme za spolupráci.

Diana Michalčová, Senior HR Business Partner, NN Životní pojišťovna, a. s.

Jana mi po vyslechnutí ihned ukázala směr.

Velmi mi v mém podnikání pomáhá, když se mohu obrátit na zkušenou mentorku a probrat s ní aktuální výzvy a plány. Jana mi po vyslechnutí ihned ukázala směr, který pro mě má smysl následovat. Prošla se mnou plány krok za krokem efektivně a bez zbytečné omáčky. Na Janu se ráda v budoucnu znovu obrátím.

Jasmina Bosanacová, mentoring pro eshopy

Janin seminář na téma organizaci času byl velmi prakticky pojatý.

Janin seminář na téma organizaci času byl velmi prakticky pojatý. Místo toho aby stála, a něco jednostranně přednášela, zvolila raději řadu cvičení. V rámci těchto cvičení nechala účastníky, aby si sami přišli na to, kde mají v organizaci času slabiny. K semináři byly připraveny pracovní sešity. Plánovali jsme po kratší pauze další seminář, který jsme však nemohli uskutečnit kvůli situaci kolem COVID. Určitě můžeme Janu doporučit dále.

Vratislav Kroc, COO STAV-INVEST, Střešní systémy s. r. o.

Pracuje koncepčně, dokáže vystihnout podstatné, komunikuje o věcech strukturovaně.

S Janou jsme spolupracovaly přes půl roku a mohu ji jako koučku a lektorku vřele doporučit. Pracuje koncepčně, dokáže vystihnout podstatné, komunikuje o věcech strukturovaně, a přitom citlivě a empaticky. Oceňuji její schopnost rychle se zorientovat ve specifickém prostředí akademické instituce a být vědcům a vědkyním při koučování jejich rovnocennou partnerkou.

Marie Kolárová, koordinátorka vzdělávání, Filosofický ústav Akademie věd ČR, v. v. i.

Potřeboval jsem si srovnat priority podnikání a s tím souvisejících věcí.

Jana je zkušená terapeutka. Je empatická a chápající. Dokáže se ale i správně a cíleně zeptat. Někdy i nepříjemně. To není kritika, řekl jsem si o to. Potřeboval jsem si srovnat priority podnikání a s tím souvisejících věcí.

Pokud budu v budoucnu potřebovat pomoc, nebo si jenom srovnat myšlenky, znova ji požádám o její čas a zkušenosti.

Pavel - ředitel firmy

Pomohla nám nastavit systémy a organizaci zprofesionalizovat.

Jana byla naší mentorkou v době, kdy se aktivity naší organizace začaly rozrůstat. Pomohla nám nastavit systémy a organizaci zprofesionalizovat a v neposlední řadě udržet náš fokus na cíle.

Lucie Poubová, Kristýna Holubová, zakladatelky Swap Prague

Kromě pracovní roviny mi velmi pomohla i v té osobnostní.

Janu jsem oslovila, protože jsem si připadala v byznyse ztracená. Nevěděla jsem kde začít, aby práce měla nějaký rámec a firma směr. Potřebovala jsem z části mentorovat a z části koučovat. Jana mě především uklidnila, přestala jsem myšlenkově kmitat a začala řešit věci po krocích. Kromě pracovní roviny mi velmi pomohla i v té osobnostní, objevila jsem sebejistotu a naučila se aplikovat metody z práce i na sebe. Naše spolupráce pokračuje a jsem za ní nesmírně vděčná.

Lenka Černá, jednatelka společnosti ​VISION NET INTERNATIONAL, s.r.o.

Reference na programy a terapie zasílají klienti mailem. Anonymita je zachovaná na přání klientů.

Časté otázky

Kolik času bude potřeba kurzu věnovat?

2x týdně vám přijde video lekce a pracovní list - počítejte s vypracováním za cca 30 - 60 minut, dle lekce. Zásadní bude pak aplikovat doporučení v praxi. Ovšem právě to by vám mělo spoustu času uspořit!

Skutečně díky kurzu uspěju v práci?

Kurz je nabitý osvědčenými postupy, jak si ujasnit svojí pracovní roli a držet si své hranice, jak pracovat s časem, efektivně plánovat a komunikovat. Pokud začnete uvedená doporučení skutečně zavádět do praxe, budete ve své práci jistější a uspoříte čas.

Co když onemocním a nebudu se moct kurzu věnovat?

Lekce z kurzu budete mít k dispozici po dobu 2 let. Můžete se k nim kdykoliv vracet, navázat tam, kde jste skončili. I tak bych vám doporučila se ke kurzu vrátit hned, jakmile budete moct. Jen tak zajistíte kontinuitu a změny skutečně zavedete do praxe.

Pro koho je kurz vhodný?

Kurz je pro pracovníky korporátů i menších firem, organizací i neziskovek. Využijí jej samostatní živnostníci i lidé z kanceláří. Je pro ty, kteří celé dny sedí u počítače a řeší s druhými pracovní záležitosti převážně online. Je také pro ty, kteří se chtějí naučit pár vychytávek, které jim usnadní pracovní život.

I vy můžete chodit do práce s větší radostí

Jak na úspěch v práci

Online kurz na 6 týdnů / 12 modulů

 Cena kurzu je 7.800,- Kč

zvýhodněná cena za 3.800,- Kč